Walking Downhill daje iznenađujuće prednosti

Studija pokazuje niz hodanje nizbrdice u krvi

Istraživači su otkrili da su brda dobri u oba načina. Hodanje uzbrdo daje vam kardiovaskularni tretman i smanjuje trigliceride, ali je nizbrdo sada dokazano superiorno za smanjenje nivoa šećera u krvi. Uzmite brda u oba načina da smanjite LDL holesterol. Dr. Heinz Drexel izvijestio je o nalazima na naučnoj konferenciji Američkog udruženja za srce.

Spuštanje nizbrdo ili dole može biti dobar početak - sa zdravstvenim prednostima

Dr. Drexel kaže da oni koji pronalaze hodanje uzbrdo uzbrdo mogu imati mnogo koristi od početka hodanja nizbrdo. Njegova studija je uzela 45 zdravih, ali sedentarnih ljudi, i svaki dan dva mjeseca svaki dan na dva uzdužna planinara uzdiće se niz strmom planinom ili nizom planinom, a zatim prelazi na suprotno još dva meseca. Na taj način je uporedio svaku od ispitanih subjekata da bi vidjeli kakvi bi bili efekti.

Proverio je šećer u krvi, holesterol i trigliceride 36 sati nakon svakog pohoda. Nije očekivao da će uživati ​​one koji hodaju nizbrdo, ali su pokazali snižavanje nivoa šećera u krvi koje se nije videlo u tim planinarstvima samo uzbrdo. Niži nivo šećera u krvi može smanjiti rizik od dijabetesa tipa II.

Šetnja nizbrdo je dobar početak za ljude koji ne vole hodati uzbrdo, kaže dr Dreksel. To može pomoći u izgradnji tolerancije za vežbanje dok je još uvek prijatna i dajući vozaču dobru vizuru za uživanje.

Sada kada je pronašao zdravstvene prednosti za hodanje nizbrdo, postoji još razloga za početak.
Kako započeti hodanje

Downhill vs. Uphill Walking

Šetnja u nizu koristi kontrakciju ekscentričnih mišića. Takođe se može nadoknaditi na kolenima i biti teško onima sa problemima kolena ili sindromom frikcije s asimetrijskim opsezima.

Kako hodati nizbrdo

Hodanje hodom koristi koncentričnu kontrakciju mišića i povećava srčanu frekvencu više od šetnje ili na nivou. Udaranje i puhanje i znojenje od povišenog srčane frekvencije predstavljaju odvraćanje vežbanja za neke ljude.
Kako šetati Uphill

Hills for Flatlanders

Iako nas manje živi u Alpi, većina ljudi ima pristup stepenicama koje su strme kao i bilo koji padini. Ako mrzite podizanje, i dalje možete dobiti dobrobit za zdravlje, uzimajući stepenice i lift. Svaka zgrada od pet spota može vam dati nekoliko minuta da se spusti, a zatim se vozite unazad kako biste nastavili sa radom dole ili obrnuto.

Još jedan način za dodavanje brda u trening ako stanujete u stanovima je korišćenje rampi garaža ili nadvožnjaka. Međutim, one su kraće i imaju rizik od preplitanja saobraćaja.

Treadmill Hills - nagib i pad

Većina treadmills ima nagnutu funkciju, koju možete prilagoditi kako bi simulirali brdove . Rijetka je činjenica da imaju funkciju odbijanja da simuliraju padanje nizbrdo, iako se ovo vidi na sve više modela. Problem sa korišćenjem samo glodalice koja ima nagib i ne smanjuje je da uvek idete gore ili na nivou i nikada ne idete nizbrdo.

Ovo vam daje neuravnotežen trening koji neće dobro preći na uzbrdo i nizbrdo na otvorenom.

Ako vaša mašina za trčanje ima samo nagnutu funkciju, morate obučiti mišiće nizbrdica, ali tražite brda da hodate nizbrdo napolju. Spuštanje stepeništa pomaže malo, ali to nije sasvim isto kao hodanje nizbrdo i efekti koji imaju na nogama i mišićima.

> Izvor:

> Naučne sesije AHA 2004: Sažetak 3826. Predstavljeno 10. novembra 2004. godine.